10 november 2014

Juf Tessa

Beste ouders,


Sommige van jullie hebben mij al eens gezien in het klasje van juf Dominik.
Graag stel ik me nog even voor. Mijn naam is Tessa van Hove, ik ben 22 jaar en ben derdejaarsstudente kleuteronderwijs aan de Artevelde hogeschool in Gent.
Bij de opleiding hoort ook stage. Ik ben erg blij dat ik mijn afstudeerstage mag doen in de klas van juf Dominik bij uw zoon/dochter.

De stage zal doorgaan van 17 november t/m 5 december.
Hierbij neem ik 3 weken het klasje ‘over’ van juf Dominik.
De eerste week spelen we met allerlei soorten papier. We ontdekken de verschillen in papier en we ontdekken wat we allemaal met papier kunnen doen. U mag altijd wat papier mee geven aan uw zoon/dochter.

Sinterklaas komt ook weer aan in ons land. Dat vergeten we natuurlijk niet. Vanaf mijn tweede week stage zullen we daarom ook alles te weten komen over Sint en piet. We maken kennis met alles wat bij het feest hoort.



Ik kijk al erg uit naar de leuke en leerrijke ervaring!
Mocht u nog vragen hebben hoor ik deze graag. 








Met vriendelijke groeten,

Juf Tessa (stage juf in de klas van juf Dominik)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten